Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 11 april 2011

fixaidona dag

Idag är en sån dag då det känns att jag verkligen får något gjort, började dagen med att tvätta sängkläder å sen dra in till vallentuna å plocka ut den förbannade p-staven som spökat ett tag nu, sitter här med bandage på armen å ett p-piller i magen. vi kom överens om att jag skulle testa med p-piller i 3 månader och kände jag att det inte funkade, dvs att jag inte kom ihåg att ta dem skulle vi testa p-ring. Jag hade så bra värden på allt att alla preventin-medel funkade :) Passade även på att ta ett cellprov när jag ändå var där, så det får jag svar på inom 5 veckor. Hade världens gulligast sköterska, Anna, hon var omtänksam, försiktig och väldigt förstående. Och inte minst mänsklig, inte jävla doktors robot som inte fattar som man brukar få. Hon tyckte jag hade perfekt BMI och en jätte-fin livmoderstapp. Inte varje dag man får höra det :P
Har fikat med hyresvärden och nu fixar jag med gardinerna och har fortsatt med tvätten, tänkte städa å fixa lite sen oxå. Har bara tagit en vätske- och blogg paus :)
Och som ni ser i bakgrunden har jag fortfarande kartonger att ta itu med :P

2 kommentarer:

  1. yes, långtutt hejdå, snyggtutt välkommen! ;)

    ha ha, tänk om man kunde säga det! "hej vännen, gud vilken fin livmodertapp du har" ;P

    SvaraRadera
  2. ja det är nog bara förnamnet! Var finns stoppknappen?

    SvaraRadera