Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 12 april 2011

ledig för födelsedag?

Idag jobbar jag istället för min kära kollega, mr hjd. Han är ledig för födelsedag, både hans far och älskade millans älskade mamma Bibbi fyller år :) Stooort grattis till dem! :D

På torsdag smäller det, då kommer det två bilar med sammanlagt 8 människor från dalarna som ska med på Das Boot! awesome :D
Åsså har ju Kenta och Cim biljetter oxå. :) :)

Så just nu är det enda som fattas en inplanerad resa hem till min underbara familj och mina underbara vänner uppe i malung :) Men de får nog vänta tills i maj, tyvärr.

Idag har jag varken lust eller ork att jobba egentligen, vill göra nått skoj och framför allt vara utomhus, lite trist att inte ha några fönster på jobbet.
Nu ska jag ta mig i kragen och göra något effektivt så tiden går lite fortare, har ju för bövelen bara jobbat i 1½ timma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar