Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 9 juni 2011

dalarna

Efter jobbet igår bar det av mot Memlan och Bobby :)
Bobby blev jätteglad och kom springades mot mig när jag var halvvägs ur bilen, mosters gofis :D
Vi lekte inne på Bobbys rum och jag å memlan pratade och pratade och pratade. Fick gå igenom en massa kläder, så jag fick med mig en sopsäck med kläder hem som jag ska gå igenom, har börjat och kan väl säga att merparten får bo i min gaderob :)
När jag väl kom därifrån fick jag sitta i kö hem, satt i kö i typ 45min eller nåt.. sjukt tråkigt. kom hem as-sent och väl hemma va både jag å älsk övertrötta så de blev bara tok och dans och sång och låtsasbråk med varandra :)
Idag ska vi åka upp till dalarna, jag har packat vill jag lova. Thomas blir alltid lika förvånad över hur mycket jag kan behöva på så kort tid, valmöjligheter kallar jag det :P
Men innan vi åker ska vi in till stan och sen ska vi om jobbet och kolla på en bil, ska eventuellt ta med den upp till brorsan om Thomas okej:ar den.
Nu ska jag sätta fart så vi kommer iväg nån gång :)
Puss på er godingar, kom ihåg att ni är värda det allra bästa. Se dig själv i spegeln och inse att du är vacker :)

A smile is a curve that sets everything straight.
- Phyllis Diller


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar