Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 5 juni 2011

It´s my birthday :D

Hur sumerar man gårdagen då? hmmmm...
Millan kom iaf och hämtade mig, vi myste på balkongen och snackade skit. Senare åkte vi till Kungens Kurva, handlade lite å käkade thaimat. Sen packade millan å henke å vi drog hem till mig.
Jenny å hennes thomas kom och hälsade på efter en dag i Norrtälje, fick ett gulligt kort och en ampel med en jordgubbsplanta i. Sen grillade vi, käkade god mat och drack grogg. Senare kom rumänerna förbi med paket till mig, fick en puma parfym och en ros i kruka :)
Den luktade asgott :) Nya favvisen kanske. Vart iaf superglad då jag inte förväntat mig att de skulle köpa något till mig. 

Under kvällen dök även några utav Lettländarna upp. Jenny å Thomas visade oss ett nytt drick-spel, så vi "slaktade gris" och blev lagom dragna.
Under kvällens gång blev de mycket skratt, sång, dans och massa massa massa tok.  och jag å millan avrundade kvällen med ett besök hos kossorna, både våra och dom supersöta rynkiga kossorna lite längre bort :)
Men för att summera säger jag som jenny: Helt galen kväll!
Tack så mycket alla inblandade, jag hade toppenskoj :D

Idag har jag mest tagit de chill. Setat ute i solen, ätit chips, kollat på tv, ätit pizza. Men jag har även städat, tvättat å diskat. Ingen dålig födelsedag de inte.
Fick även håret klippt igår, Millan hittade en sax vilket resulterade i en impulsiv fylleklippning. Men lika nöjd för det e jag. :P
Bilderna får komma imorgon, orkar inte nu. Ska krypa ner i sängen med mannen i mitt liv och mysa och kolla på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar