Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 24 juni 2011

Glad Midsommar :D

Midsommar afton idag då, har inte ätit varken sill eller nypotatis än, däremot har jag rensat förrådet, dammsugat, vikt kläder, satt upp gardiner och annat som va tvunget att göras. och jag är svettig som en gris, jäkla förkylning!

Är meningen att vi ska åka till Kungsängen och hämta våra städgrejer som är där, men älsk drar ut på det som fan för han vill egentligen inte åka. Så de verkar som att vi skiter i det idag, får göra det imorgon. Men då ska jag fan tvinga honom att köra dit oxå.
Ikväll ska vi grilla med Rumänerna här hemma på gården. Blir väl dans och sång som vanligt, så antingen bättrar jag på förkylningen eller så kanske jag lyckas supa bort den! Hoppas på det senare alternativet.

Duschen nu, hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar