Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 21 juni 2011

väldigt hemma.

Nu har jag satt i löshår på Memlis så hon är långhårig igen, jag har druckit te, snackat skit med millan, jag har suttit i bilkö, jag har skrattat, kramat på barnen och lekt med Hampuz, snackat skit och skrattat som satan med memlis, ätit thaimat och köpt kakel till köket.
En bra dag helt enkelt, på vägen hem var jag helt slut. Denna jävla hals till att göra ont. Har laddat upp med halstabletter så jag ska klara natten och förhoppningsvis dagen på jobbet imorgon.
Hyrde även en film, har velat se den ett tag så jag hoppas å håller tummarna för att den är bra och att jag inte somnar.




Nu ska jag mysa ner mig bredvid min pojkvän som är precis lika sjuk som jag, om inte sjukare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar