Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 19 juni 2011

hungrig, trött men på bra humör!

Jag e hungrig igen. Har nu varit utan mat i ca 1 timma....

neeeeej, jag drack inte alkohol igår.
neeeej, de e inte alls lite att göra på jobbet. Jag har faktiskt tid att både äta, massor, och blogga.
Tur jag va hungrig igår när jag packade matlådan, den e superfylld. Eller ja, var superfylld.

Jag e oxå jättetrött. Höll för ca 10 minuter sedan på att somna här framför datan. :S
Skitjobbigt, kände hur ögonen for igen och jag liksom nickade till. WTF, jag la mig ju redan vid 05:30.

idag bjuder vi på en bild som Sanna la ut på fejjan imorse.  "dansa dig lycklig i malung" xD
När vi ändå är inne på ämnet dalarna så ligger tydligen det en by utanför mora som heter Negerbyn.

Ni kan även få en bild på mig hur jag såg ut för två år sedan när jag började jobba här...

Jag har kanske några andra roliga bilder här på jobbdatan oxå... ska kolla..  Varsågoda.
 vet ej ursprunget till någon av dessa bilder, men jag dör varje gång jag ser drunknings-LOL-skylten.



 Ovan, Anna Anka åkte gokart. Min kära Thomas, älsk, mannen i mitt liv, sa högt och klart i högtalarna: Och sen har vi Anna Anka, men hon tror jag inte att är här. Kanske vi har Kalle Anka här någonstans. Det resulterade i en skum tystnad, en massa pekande människor och en smått irriterad Fröken Anka.

Bilderna nedan kan jag nog med gott samvete säga att Henke är skyldig till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar