Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 20 juni 2011

måndag morgon.

Efter sista inlägget åt jag två gånger till på jobbet, plus att jag hittade en burk med kakor som jag bara va tvungen att provsmaka på. Tog för övrigt med mig den hem. Dom va goda :P
Sen hade älsk lagat mat när jag kom hem, wok. Va supergott men lite starkt, med tanke på att jag haft halsbränna till å från i ett par dar.
Sedan somnade jag snabbare än kvickt, bara somnade, tror älsk gjorde samma sak, för alla lampor va på imorse när jag vaknade (blev väckt av mobilen).
Nu har jag tryckt i mig frukost, spelat spel på fejjan, läst bloggar och segat nå otroligt så nu ska jag åka till kungsängen och jobba lite. :) Sen skulle jag behöva städa här hemma, men vi får se vad orken räcker till.
Hade as-ont i halsen när jag vaknade oxå, kunde knappt svälja. Nu efter frukost och varmt te känns de lite bättre. Börjar säkert bli sjuk. :S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar