Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 20 juni 2011

låter konstigt.

Tyckte de lät konstigt här hemma. De liksom ringde någonstans, men min mobil låg ju bredvid mig å den ringde inte. Efter en stunds ringande kom jag ju på att vi har ju en hemtelefon oxå. ^^
Jag hann inte svara. Men efter en stund ringde det igen. En ung tjej som babblade på om vecko revyn och jag skulle få EN gratis biobiljett och 5 nr av Vecko Revyn för bara så och så mycket pengar.
- Nej tack, jag är inte intresserad.
- Varför inte då? säger hon och låter förvirrad.
- Jag har precis blivit arbetslös.
- Jaha, oj då förstår jag. Säger hon förstående, tackar för sig själv och lägger på.
Alltså, så enkelt har de aldrig varit förut. Att jag inte kommit på att skylla på det tidigare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar