Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 10 juni 2011

Solen skiner :D

Nu e vi här, i malung.
Jag sitter här med en kopp te och nymålade naglar. Ska strax gå å väcka mannen i mitt liv, han sussar sött på ovanvåningen i våran stora säng :)
På vägen upp igår svängde vi om barkaby och köpte ett nytt innertak till köket och en ny ytterdörr hit. Välbehövligt, men dyrt. Så det ska sättas på plats idag.
På planen idag står även Mora, för Thomas vanliga diabeteskoll hos sköterskan, och sedan en ögonkoll så han kommer förmodligen inte att se något på ett par timmar. Han får vätska i ögonen som utvidgar pupillerna.
Sedan tänkte jag träffa Kattiz, min bästa vän på gymnasiet.

Allt blev ju så välplanerat så Lisa tar studenten idag, så henne har jag oxå tänkt att kika på och gratulera. Även väl tajmat att det är marknad här i malung just denna helgen. Hurra! Köpa nya strumpor till Thomas :P

Min utsikt imorse från köksfönstret :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar