Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 15 juni 2011

dåligt uppat

nu har jag halkat efter med uppdateringarna igen. Blir ingen vidare uppdatering nu heller. Ska vara på gyn i vallentuna om 30 min. Och jag sitter fortfarande här i typ pyjamasen. Och trycker på fel knappar på datan så allt tar ännu längre tid...
Bror har iaf åkt hem, han drog igår kväll. Fick ett sms vid halv 2 inatt om att han kommit hem.
Bion var bra, men det var exakt samma upplägg som i första baksmällan filmen. Okej "vi-blir-fulla-och-minns-ingenting" det fattade man ju att skulle vara samma. En av vännerna försvinner och i denna filmen har de en apa istället för en bebis.

Uppdaterar mera under dagen. Nu måste jag klä mig och dra iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar