Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 28 juni 2011

härligt väder.

shit va varmt de är ute alltså, helt galet. Äntligen sommarvärme :D
Jag promenerade förbi fåren och ner till korna och sa hej. Lika svettig idag när jag kom tillbaka, denna satans förkylning, om den bara kunde ge sig.
Har käkat både lunch och middag utomhus idag. Å imorrn blir de nog stranden med millan å barnen, ska nog åka in med thomas imorgon bitti. Så då kan jag åka hem med honom oxå, så slipper jag ta min bil. :P

Nu kommer de lite bilder.

 det öste ner regn en dag när jag åkte hem från Millan, såg inte ens vägen.
 Nya partytältet vi köpte.
 Jag, igår morse.
 smultronen jag plockade på min promenad igår.
 Bilder från min promenad idag.
 Bilder från min promenad idag.
 Bilder från min promenad idag.
 Bilder från min promenad idag.
 Bilder från min promenad idag, kossorna.
 Bilder från min promenad idag, fåren och lammen.
 Bilder från min promenad idag, fåren och lammen. Supersöta :D

Detta kom med posten idag.
 Och innehöll detta.
 Och detta. 

Ett halsband och en ny bikini :)

Jag är nöjd. Både halsbandet och bikinin kommer som ni såg från Style By Tyra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar