Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 30 juni 2011

Äntligen går det att uppdatera!

Igår va jag på tok för trött, och hade inte riktigt tid att uppdatera. Imorse funkade det inte. Men nu e jag tillbaka :D

Har haft två supermysiga dagar på stranden, två olika stränder i Nacka har vi testat faktiskt.
Igår spenderade vi hela dagen på stranden, åt lunch, fikade och barnen åt även middag på stranden. Så vi va där från ca 10:30 fram till 18:00 eller nått. Underbart! är även sjukt mycket enklare att hantera värmen när man är på stranden, även om man inte badar. När man är hemma är det en massa måsten, vilket gör att man flänger runt en massa och bara svettas..

Äter pastasallad till lunch.
 Mycket folk.
 Melonmys med Hampuz
 Våran lilla myshörna
 Min bästa vän (med en kanin på bröstet :P)
 Nova i toga-kläder.
 Mys-Nova i klänningen som jag å Thomas köpte åt henne i thailand.


Idag var vi som sagt på en annan strand, lite mindre strand. Idag spenderade vi inte lika mycket tid på stranden. Utan käkade lunch hemma hos millans mamma och sedan tog jag å millan en sväng på Nacka Forum och tittade runt och shoppade en varsin tröja :)

Blev kär i färgerna på ett hus, nu ska malung målas om. :)
 Våra nya fina tröjor och vi oxå då självklart:D
 Novis smörjde in näsan med solkräm alldeles själv :)
 Köpte nytt nagellack.
 Nova hade klänningen idag igen :D
 Vi hamnade i kö, men roade oss ändå.
 Nagellacket igen, ser ut som jag har skitlånga fingrar :P

Nu ska jag kasta mig i duschen, imorrn ska jag försöka fixa lite här hemma och på lördag blir de förmodligen loppis med Jenny :)
Tjingeling så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar