Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 1 juli 2011

Torsdag.

Idag är de molnigt. Men va gör de, lyckades ju bränna mig mellan skulderbladen på ryggen, hur man nu lyckas bränna sig där. Så fördelaktigt när de är det enda stället på ryggen som jag inte når ordentligt att smörja mig själv på. Sprutar på lotion direkt på ryggen, sträcker mig och hoppas på de bästa :P
Ska dra in till vallentuna en sväng idag tänkte jag, å sen försöka knåpa ihop en lyxmåltid åt mig hårt arbetande karl :)
Spikat med loppis till helgen iaf, ska kolla i mina gömmor, och thomas gömmor också för den delen, om vi har något som ska säljas, annars blir det att försöka sälja barnkläder för hela slanten. Millan har ett gäng som hon inte ska ha kvar. Vi ska till Hågelbyloppisen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar