Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 17 juli 2011

Jobba sent

Åkte faktiskt hem till Mia när jag tänkte, fast jag drack inte kaffe, jag drack vin. Å inte en enda bild tog jag.
Igår fick jag vara chafför åt Bärs och Storis (smeknamnen hela dagen). Vi åkte runt runt runt runt på byn, sen lima och sen runt runt runt runt igen. Har faktiskt inte förstått de intressanta med de. Vi har en "raggarrunda" här i malung.
Har nog tappat de intresset för länge sen.
Nu har jag precis vinkat av Millan och barnen, de kom hit och fikade imorse. Så vi försökte planera våran grillning lite mera, men de blir väl som de blir som vanligt.

Ska strax dra och jobba, slutar 21:30 ikväll och börjar 07:30 igen imorgonbitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar