Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 24 juli 2011

Det får bli en lista. Dricker vin och orkar inte tänka till just nu.. Stulit listan hos Egoina.


Jag har insett att min senaste kyss… va rättså mysig.
Jag lyssnar på… spotify, Medison för att vara exakt.
Du mår bäst när du… får göra de JAG vill.
Stockholms bästa stadsdel är…gamla stan.
Jag pratar… svenska
Jag älskar/tycker om… mina vänner!
Min bästa vän(ner) är… Millan, Sonny å Memlan. (nästan min enda vänner, haha)
Min första riktiga kyss… var för länge sen för att jag ska komma ihåg.
Jag avskyr när folk frågar… om jag e sur.
Kärlek är… alldeles underbar!
Någonstans, tänker någon…fy fan va underbart livet är!
Jag kommer alltid att vara… yngst pôjtzin as Jonny!
Jag är hemligt förälskad i… nördiga människor.
Sist jag grät var… oj, va nog ett par veckor sedan. En dag som jag verkligen va fed up med verkligheten.
Min mobiltelefon är… dum i huvudet. 
När jag vaknar på morgonen… vill jag oftast bara somna om.
Innan jag går och lägger mig… tittar jag alltid på tv.
Just nu tänker jag på… hur jag vill att mitt liv ska se ut.
Bebisar är… för de mesta väldigt söta.
Homosexuella är… precis som alla andra, eventuellt snäppet coolare!
Blondinbella är… rättså snygg.
Ikväll ska jag… titta på film och sova.
I morgon kommer jag… köpa en våg.
Jag vill verkligen…åka på semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar