Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 31 juli 2011

dagarna i malung.

Tyvärr kan jag inte berätta speciellt mycket om personalfesten jag var på, då jag tyvärr blev så full så att jag inte kommer ihåg speciellt mycket.
Vi lekte lekar, vårat lag vann. Vi åt thaimat, lyssnade på musik, spelade gitarr och sen e de svart framtills att jag vaknade upp hos Gustav halv 9 på morgonen dagen efter. Då fick Sonny snäll och kom å hämtade mig. Tack Tack <3. Sen va han mitt bakis-sällskap resten av dagen, kollade på film och tv hela dagen. Mådde inte alls okej, allt jag åt eller drack kom bara upp igen. Man får de man förtjänar liksom.
Slarva kom förbi och tyckte att vi skulle åka och bada. Så när Lisa slutat jobbet drog vi och badade, och shit vilket botemedel mot bakfylla det var :D Och mycke mycke skratt blev de. :)
Så efter vi badat och varit på äventyr i ett par timmar så mådde jag helt okej :) Kvällen avslutades med nachotallrik på sandbäcks och film.


Dagen efter det packade jag massa, fikade med Mia och Mona. :) Skrattade som en tok, fast de gör jag typ alltid med mia :)
Lunchade med Sonny och Simon, eller ja, jag å Sonny åt och Simon sov eller nått.
Senare begav jag mig hem mot vallentuna igen.
Har skrattat massor dessa dagar och mått jävligt bra, bortsett från bakfyllan. Men även då skrattade jag mycket även om jag mådde skit.  Som sagt de va awesome!
jag å min mama :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar