Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 25 juli 2011

malung sammanfattning

Malungsresan var en av de bättre på länge, önskar bara jag hade haft mera tid att träffa mina vänner. Såg ju bara Lisa fram och tillbaka, de kändes inge vidare. Samma sak med Mia, hon jobbade och jag jobbade, olika tider dessutom. Men vi fick ju iaf en stöll kväll.

Utgången med millan var ju som sagt kung, till å med promenaderna var roliga :) Vi va på sandbäcks bistro, ett krog, och drack en shot och en drink. Vi skrattade som tokar innan vi klev in, vi klagade på att magen var full med kolsyra. Vi köpte groggvirke i en thaivagn, av en man som inte alls såg ut som en thailändare, vi hälsade på Mia när hon städade efter en kväll på hennes jobb (hon jobbade som bartender), vi träffade några norrlänningar som vi pratade med, de gick förbi en brud och någon kastade en öl på henne. Hon tvärvände och började skrika "VEM VAR DET SOM KASTA!?" och vi skrattade och skrattade. Jag kollade ner i mitt glas, upptäckte att de var tomt, kollade på sonny och frågade om det var jag som kastade.. De va asläskigt; mitt glas var tomt och jag kom inte ihåg att jag druckit ur det. Men sonny förklarade fint för mig att de inte var jag :)
Kvällen avslutades med en cykeltur med Sandy, punka både fram och bak och cykeln var för liten. Bilden visar vårat stadie.
bilden är stulen från mittimilla.se
(Hennes facebook) 
 
Jobbet var oxå väldigt skoj, inte själva jobbet kanske, men underbara kollegor. Tack till alla :)
Alla andra utekvällar var oxå väldigt väldigt roliga :) Veckan i malung var som sagt de bästa på länge!

Tack som fan! Nu ska jag bara återhämta mig och försöka inse att jag har de bra här oxå utan alla mina fina vänner.. like that´s gonna happend!
(no offense millan å memlan, ni e bäst ni oxå! men ni bor oxå långt bort.)

Alla bilder i inlägget är lånade/stulna från Camilla Blomberg. (antingen från hennes blogg eller hennes facebook)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar