Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 11 juli 2011

kaos dag.

eftermiddag har varit kaos. inte mer än vanligt här på gården, men jag har haft en känslo-berg-och-dal-bana. Har ingen aning om varför, blev less på allt. Och bara grät av minsta motgång.
- Hittade inte min svala klänning, grät.
- Flugorna irriterade mig, grät.
- Pratade med mor i mobilen, gnällde massor. När vi lagt på så grät jag.
- Thomas frågade va det va som va fel, och frågade om han kunde göra något. jag grät.
- Det va för varmt, det störde mig så jag grät.

Men trots detta lyckades jag ändå laga mat, väldans god köttfärssås med nå runda pastarör som fylldes med denna goda köttsås åsså in i ugnen i 30 min. Helt okej, men rekommenderar att man har i mera blött, typ sås eller nått.

Nu när jag tänker efter så när jag ätit grät jag inge mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar