Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 20 juli 2011

segt bloggande

Hejsan hoppsan.
Går segt att blogga när man e här, har mycket att göra eller så orkar jag inte. Och när jag verkligen har tid och lust då har jag ingen data, och det är så trist att mobilblogga. Å sen när jag inte kan lägga in bilder. Det suger.

Vi grillade iaf efter jobbet, jag, Millan å barnen. Jag va grillmäster själv. :) Och maten blev skitgod, all dricka va oxå god. Sonny å Forswall kom och hälsade på. Senare på natten drog vi in på krogen en sväng. Sådär lagom runda under fötterna. Men skoj hade vi. :)
Igår va en seg dag, sov inte många timmar. Men kom ändå iväg på både bilutställning och två olika lekplatser. Och även middag på Systrarna Hedbacks Café bestående av nachotallrik. Hälsade på Mams på kvällen, kollade på tv och snackade skit. Somnade gott i sängen framför en film, med alla kläder på. Vaknade vid halv 7 imorse, klädde av mig och somnade om.
Helt otroligt. Å nu e jag lagom seg, måste klä på mig och börja fixa snart. Börjar jobba om 30min.

Ikväll tänkte jag gå ut en sväng, ta någon cider med Lene och Bengan (sonnys föräldrar) måste passa på när vi är i byn allihopa. Dom har ju flyttat upp till Åkersjön.

Nu e de dax att dra på jobb.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar