Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 12 juli 2011

tv å sängen.

Nu mina kära vänner är de dags för tv och sängen. Ska upp 05;00, ungefär. Thomas ska köra mig till memlan och han börjar ju jobba 07. Så då e de bara att kliva upp.

Lyckades packa, nästan, allt innan han kom hem från jobbet. Älsk kom faktiskt hem mycket tidigare än vad han brukar göra. Och den tiden han varit hemma har han spenderat framför datan och ute på gården och försökt sätta ihop en vespa. Enda stunden vi haft tillsammans var när vi käkade.
Jag är en såndär som måste umgås och tokmysa innan nån åker någonstans, så att man liksom myser ikapp allt man kommer att missa. Sån är inte Thomas. Han förstår sig inte på min teori när jag har försökt att förklara den för honom, utan han förklarade för mig att så funkar de inte.. Nehej, hur funkar det då?  Hur gör ni?

Så nu går jag å lägger mig och hoppas på att jag kommer snart. Pussågodnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar