Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 23 juli 2011

bilder från tiden i malung.

Nu kommer de lite bilder från "semestern" i malung. Tog skamligt lite bilder faktiskt...

 på vägen upp.
 på vägen upp.
 solnedgång

 en morgon innan jobbet :)

 Vi hade grillkalas med barnen.
 jag va grillmäster och de blev supergott :)
 Nova och hampuz lekte sönder min blomspruta :P
 vi e skitsnygga
 <3
 <3
(de e nå fel på kameran, de e därför jag ser så full ut)
 Hampe gillade våra gitarrer.
 Vi va på bilutställning.
 Och vi va till lekplatsen i parken och gungande.
 Nova drack froosh :)
 Inne på en bajamaja utanför en pub i centrum.
 En brud som rockade loss/dansade/klädde av sig på huven på en raggarbil.

 Is it a goat, is it a moose?
 Vem är mannen med korna och varför vill man ringa honom?
och tillslut en bild på mig och min nya fina kepa :)

Har haft de skoj uppe i malung, har jobbat mycket och sovit lite. Har träffat goda vänner och skrattat mycke.
Grillkväll och utgång med Millan var KUNG! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar