Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 13 juli 2011

natti natt

efter middag hos pappa, skattjakt. i hans lada och pysselplanering kom jag hem till huset igen och skulle koppla av framför tv:n, ja då funkar inte skiten. Och efter diskussioner med bror om åsk-nedslag och isär skruvning av tv;n kom vi fram till att säkringen i den gått sönder. Fick hämta min lilla tv som jag fick när jag va typ 10-12 år gammal och mamma förklarade för mig vilket ansvar det var att ha en egen tv på rummet, jag va tvungen att städa ofta för kom det ner damn i tv;n ja då minsann gick den sönder. In you face mommy, den e dammigare än ever å funkar fortfarande. hehe.

Iaf, har ringt och sagt godnatt till mannen i mitt liv/älsk/thomas, känns lite tomt här utan honom. har bäddat ner mig mitt i sängen så de ska kännas bättre så inte ena halvan ligger där och gapar tom. smart tjej.
så nu blire natti natt till en film, för imorgon väntar min första arbetsdag. Hej Camping-Maria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar