Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 11 juli 2011

Måndag,

Jag är nog den enda som inte har ångest över måndagarna. Eftersom jag inte jobbar så spelar de ingen roll vad de e för dag :P Störta problemet jag har med min ledighet är att jag blir sjukt dagvild. Ibland har jag ingen aning.

Ska kolla med Memlan idag om hon fått något svar angående bil, känns som de börjar bli brådis med biljett annars. Jag blir så nojjig av att vänta och inte veta. Vill ha allt klart så snart som möjligt, eftersom jag har tider att passa och så. Hade jag inte jobbat på torsdan hade de inte spelat så stor roll.

Ska försöka börja packa idag, och städa här hemma. Imorrn blir de kanske en tripp till fruktlandet, få se hur mycket jag hinner med och orkar idag. Lusten att göra något är nere på noll faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar