Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 2 juli 2011

loppis

Åkte pendeltåg idag för första gången på hundra år. Släpade med mig partytält från centralen och till tullinge, hem till millan. Va där tills Jenny hämtade mig vid 10, sen bar de av till loppisen. Vi var de enda på loppisen som hade partytält så alla trodde vi va rutinerade loppis-säljare. "dom där har varit med förr". Men ärligt så va detta första gången vi sålde på en loppis, både för mig å Jenny.
Bilder från loppisen!

 Vårat loppis-camp under uppbyggnad.
 Jag hittade ett par schyssta glasögon bland grejerna Jenny skulle sälja, ångrar att jag inte haffade dem själv.
 Nu har vi hunnit få fram mera grejer.
 Kaninöron från liseberg :D

Det var varmt men väldigt roligt, nästa gång tar vi täby, och har mer plats att hänga saker på plus ett större bord. Vi kommer att bli rutinerade loppisar :P

Åkte med Älsk hem igen, somnade nästan på vägen hem. Men nu e jag pigg igen. Han fick en mössa av mig igår. Bilder på den och på oss :)




 Jordgubbsplantan jag fick av jenny när jag fyllde år, den växer och jordgubbarna är riktigt goda :D

 Denna va inte alls lika god som jordgubbarna. på tok för stark chokladsmak.


Ikväll ska vi nog fira claudiu, han fyller år till veckan men vi firar nu :) Bilder kommer senare, nu ska jag hjälpa till att göra snittar och grädda minipizzor :)

Life is good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar