Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 18 april 2010

God Morgon.

Vaknade 07:00 imorse så då tänkte jag passa på att ladda upp lite bilder innan jag åker till jobbet. :)
Måste fota allt jag köpte sen så ni får se det med.

Här e ifrån igår. Årets första grillning. De va asgott! Min man e en duktig kock :)










Detta är ovanpå-bikinin-linnet jag köpte. :) asnajs.










Bobby, när jag å emelie va på promenad. Jättesöt på sin bil å mycket jättesöt i sin getingdress, typ regnställ eller nått. Spelar roll assöt! :)














Såg kanske lite konstigt ut när vi kom å gick med barnet på en plastbil i koppel :P











Avslutar med en bild på mig :P


Nu ska jag sluta blippa på datan så jag inte stör Thomas :)


Pussåkram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar