Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 20 april 2010

Hej hopp

Kollade på Bitch Slap igår.. den rekommenderas INTE... inte om man vill se en seriös film iaf.. orkar inte ens förklara...








Maten igår va iaf jättegod :)

Tänkte jag skulle ta ett städryck här hemma idag, började plocka ihop igår å tvättade gjorde jag inatt :P
Tänkte jag skulle packa med mig lite kläder innan jag åker bort till memlan oxå, så kan hon hjälpa mig att fota, så jag kan lägga ut lite annonser på tradera.

Har fotat nu, rättså dåliga bilder men det får duga. :P

Här är klänningen jag köpte på min å memlans shoppingtur :)



Sjalen jag köpte... übersommrig :)








Vart ju två nagellack rikare när jag å thomas va och handlade, maxi e nog enda butiken jag sett dessa nagellack i. Tycker att dom e skitbra. Man behöver bara måla ett lager, de täcker jättebra och torkar fort. Plus att dom bara kostar typ 22:- flaskan :D



Blev ett par skor rikare igår oxå, plus en längre t-shirt, men den ligger i tvätten, så den kommer det ingen bild på :P







Nu ska jag ta detta städryck så jag blir klar någon gång :P

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar