Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 16 april 2010

@ work

Tjolahopp.

Igår skulle jag ju hämta Bobby å precis när jag parkerade ringde emelie å sa att hon va hemma och att jag inte behövde hämta honom. Men hon fick fint komma ner på parkeringen så hämtade vi honom tillsammans :)
Tog promenad med Bobby och hans bil, bilder kommer sen när jag e hemma. Superskönt va det iaf.
Drog hem ifrån henne på kvällen, åt mat, myste med Thomas åsså somnade jag :)
Är pigg och utvilad, somnade kanske 00:30 igår å vaknade 20 i 8 imorse :) hann å tvätta å fixa å dona innan jobbet, kom ihåg matlådan till å med (!)

Har haft ganska fullt upp idag, det är nu det har lugnat ner sig.
Kom nyss in en kund med 5 barn ~10år. Dom sprang runt och stojjade och fjantade sig. Så kunden frågade mig:
-Har du barn?
Jag: - Nej...
Han lutar sig framåt, ger mig en menande blick och säger:
-Vänta med det då...

Hahahaha! :D

Har även blivit inspirerad utan nikolina, http://sverigesvarstanikolina.blogg.se , att börja äta gröt varje morgon, så det har jag börjat. Tänkte piffa upp den med lite russin oxå, men som det ser ut just nu så har jag tappat bort russinpaketet jag köpte, hur man nu gör det?

Nu ska jag återgå till jobbet å göra lite mera fakturor och gå igenom lite papper osv.

Ciao! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar