Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 14 april 2010

ledig idag.

läste igenom mina gamla inlägg och såg att jag hade ju skrivit min önskelista för shoppingdagen, men jag har ju inte berättat vad jag köpt :P
Blev
-en sjal, HM the Garden Collection, sommrig till tusen!
-en klänning, svart med spetsdetaljer.. så snygg!
-ett linne, modell: sommarlinne-model-större-ha-över-bikinin-på-stranden :)
-helt vanliga svarta leggings, modell tjockare.
åsså tråk tråk rakblad till min man.

Bilder kommer senare.

Jobbade hela dagen igår, vaknade vid 7 å va ganska pigg men tvingade mig själv att somna om, så jag vaknade strax innan 9 igen.. Skickade ut fakturor och höll på med pappersarbete typ hela dagen.
Kom hem ifrån jobbet typ 21. Pratade med Millan påväg hem från jobbet, skrattade massor. Vi har lika knäppa, lika virriga och har samma humor :P

Idag vaknade jag ca 07:40, lyckades somna om och sova hela 40min till, sen gick de inge mer. Å då gick Thomas upp oxå. Han åkte på jobbet.
Jag kollade på tv en stund, sen pallrade jag mig upp, tog på mig träningskläderna och tog en promenad/danspromenad in till tullinge och handlade mjölk. superväder idag oxå, de e nice :)

Nu ska jag äta lunch å kolla lite på Ellen, sen ska jag ut igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar