Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 28 april 2010

Onsdag


         Jepp jepp då var man en cross rikare och när killen åkt iväg med hjulingen så drog thomas med mig på shopping, 2000:- senare och jag hade tröja, byxa, stövlar och handskar. Erkänn, jag ser liite cool ut :P
Hahaha xD Hjälm har jag ju sen tidigare, å den e ju röd/svart/grå/silver/vit. Asbra, alla färger matchar.
Men jag funderar seriöst på att sätta på rosa plast på hojen, det måste ju synas att det är en tjej som åker på den :P hahaha


Annars då.. hmm, jobbat två dar nu, första dagen va de halvfullt upp hela tiden med fakturering m.m. Igår va dagen jätteseg, hade att göra på morgonen, ringa runt och fixa och dona. Men eftermiddagen, efter leveransen, va dödens död.. Shit alltså..
Å ringer det på jobbet så ringer alla samtidigt eller ingen alls. Och som sagt dödens död igår, framtill ca 19:00 (vi stänger 20:00) då ramlade det in 6 fransmän som ville åka, 2 grabbar på drop in, och precis när jag släppt ut dom i hallen kom det 2 till, och efter det 6 till.. helt galet. Å folk lyckades komma precis till datakillarna från belgien va i systemet och höll på att fixa och uppgradera. shiiit.
Så när jag tagit ut sopor och plockat undan disk, släckt och fixat så var klockan 21:30.

Idag är det ledig dag, samma imorgon. Idag SKA jag, läs om jag orkar, plocka ihop kläder som ska ut på tradera och åka till memlan. Det jobbiga är att jag måste sortera det först, men jag tror jag gör det hos emelie, som jenny har sagt "man måste diskutera kläder, prata om minnena man har med dom, sen kanske man kan göra sig av med dom".. kanske inte exakt så, men typ så sa hon.. :P
Iaf Emelie skulle ringa  mig när hon slutat jobbet, så jag har typ 2 timmar på mig..

Ikväll blir det kanske bio, Iron Man 2 har biopremiär så jag å Thomas funderar på att gå å se den på Heron City å kanske äta nått innan :) Mys.

Idag fyller världens bästa sonny år oxå, min bästa kompis av det manliga könet. Sonny e speciell men han e alldeles underbar. Han e helt enkelt Awesome.! :*
Så Grattis till honom! Synd bara att han jobbar idag, men han kanske firar sin födelsedag när han kommer tillbaka till malung, om han inte redan firade den förra helgen :S nollkoll..


Saknar alla i malung, saknar Mia, Millan, barnen, Mamma, Pappa.. jag saknar er allihopa..


va ju ingen jävla lek att ladda upp en film här inte... (inte från tuben iaf) Har gått igenom mycket möda för er nu bara för att det inte bara skulle bli en tråkig länk... För man kan tydligen bara lägga upp filmer som man redan har sparat på datan.. suck, men nu e allt installerat och färdigt, så nu kanske det kommer mer filmer :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar