Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 25 april 2010

Söndag

Maten igår va asgod! Helgrillad oxfile med klyftpotatis blandat med vitlök, ost och provencale-örter grillat i foliepaket, med champinjoner, tomat, salladslök, sharlottenlök, halloumi och sparris. Pepparsås och bearnaisesås. Med färskt, grillat hemgjort vitlöksbröd :)
Ibland e man ju bara i himlen när det gäller mat :)


Just nu ligger jag i sängen, har inte riktigt lyckats pallra mig ut än.. men snart, snart. :)
Håller iaf på å tvättar, så det är klart tills jag ska tok-jobba nästa vecka.

Idag kommer det iaf en kille från typ gävle (eller nått) han ska byta till sig fyrhjulingen, så vi ska få 2000:- och en cross, å crossen va till mig. Jag har ju snackat om att börja på gym, men det e ju så jävla dyrt. Hittade ju ett gym för 249:-/månaden, men dom sålde bara årskort åsså va det nå andra avgifter å grejer, alldeles för mycket pengar att lägga ut på en gång. Iaf crossen är en idé från thomas sida istället för gym, plus att han vet att jag tycker att det är skoj och det är en grej vi kan göra tillsammans :)

Nehej, ta tummen ur röven och göra nått nu då kanske :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar