Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 21 april 2010

jobbar

Min kropp och jag verkar inte komma överns idag.. känns konstigt i huvudet, ungefär som när man inte ätit.. får lock för öronen och det susar i dom.. svartnade till framför ögonen en sväng förut idag, precis som det gör innan man svimmar.. Känner mig jättekonstig fastän jag både ätit och druckit bra idag.. :S
Dricker en cola nu för att få i mig lite socker å kanske bli lite mer normal igen.. men det verkar inte funka.

Har jobbat på idag, har mer än vanligt att göra känns det som.. telefonen ringde å ringde å ringde å ringde å ringde hela tiden imorse, asjobbigt när man försöker sitta å räkna timmar å få ihop löner åt alla...

Jag tror jag skriver världens tråkigaste inlägg de dagar jag jobbar, för jag hinner verkligen inte med nånting mer än att jobba, äta å sova.. men så e de väl när man jobbar minst 10 timmar om dan.
En positiv sak är ju att jag fick ut mer lön än vad jag förväntat mig. Känndes skönt :)

Måste ta tag i deklarationen nån dag oxå, tänkte jag å thomas skulle kunna göra de där tillsammans, eftersom vi får göra avdrag för resor och dubbelt boende å så.. Å tro mig, det är inte skojj att betala 2 hyror varje månad, iofs är väl huset ingen hyra men det är ju lånekostnader, el, sophämtning osv osv... vi betalar säkert 6000-8000 varje månad bara för boende.. helt galet.

Ska börja plocka ihop å fixa nu å vänta på att de sista kunderna går, sen ska jag bara ringa Mark å sen får jag åka hem igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar