Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 10 april 2010

nu va de sådär länge sen igen....

det är inte okej detta inte... fy maria!
ska ta mig i kragen och ta tag i detta igen.. känns ju bättre när man skrivit av sig lite.

Iaf..

Va ju till malung, längtade hem som fan i början sen när dagen för hemresa till sthlm kom så ville jag inte åka.. så jävla typiskt.
Tiden går så fort när man e i malung och den räcker verkligen inte till för alla vänner och allt som man vill göra, speciellt om man inte vill stressa, eftersom jag alltid är i malung på semester så är stressa inte en prioritering...
Men mams, paps, mia å millan hann jag med å de e väl det viktigaste :)

Lyckades ju hamna på jobbet redan igår, fredag, fastän jag inte börjar förens måndag egentligen.. men jag e ju inte förvånad.
Har målat om här hemma oxå, börjar bli riktigt bra nu, men allt är väl bättre än betongvita väggar.
Pantade burkar å flaskor idag å lyckades skrapa ihop circus 400spänn.. över 500 burkar, inte illa pinkat.

Har lagat mat varje dag sen jag kommer ner å jävlar va gott de varit, tänkte äta fisk idag men sonny e ju här å han tål ju inte det så det vart hemmagjorda burgare istället, men de va gott de oxå.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med min tårtbit och ellos vårkatalog :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar