Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 24 april 2010

Tjoho

Har nu blivit över 2000:- fattigare. å jag spenderade inte pengarna på något kul heller, utan på mat från coop.. men men äta bör man.. annars blir man smal :P

Ska grilla oxfilé, massa grönsaker och halloumi :) Färska baguetter å bara massa nom nom nom.. :)
Dricka cider ska man oxå göra, de fååår man :)

Fick en glad överraskning härom dagen oxå, fick ett mail av ellos att mitt paket va påväg.. w00t?
Efter lite efterforskande så kom jag ju på att jag beställa en ny klänning :) Lycka att den redan är betald å allt, å den e sååå snygg, iaf på bilden :P
Helt otroligt vad jag glömmer bort. Hittade ju en skokartong förut oxå, å kunde verkligen inte komma på vad jag köpt för skor då dom låg kvar i kartongen. Å lycklig blev jag när jag öppnade för då mindes jag ju att jag hittat ett par nya sommarskor, som ser nästan ut som dom jag hade förra året, älskade dom skorna. Tänkte kasta de gamla, så jag la dom i en kartong sålänge för att fundera på om jag verkligen var redo för att kasta dom. Och en kväll när jag kom hem från jobbet hade Thomas tagit beslutet åt mig, han hade eldat upp kartongen, och hade ingen aning om att mina skor var där i. så nu e dom borta, å lika bra var väl det. :P

Nu ska jag återgå till att fixa iordning maten å bara må bra!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar