Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 22 april 2010

Torsdag.

Min kropp och jag kom bättre överens senare igår :) Tur det.
Idag har jag iaf kommit framtill att jag inte att kan köra bil när det regnar om jag inte har mina glasögon på mig, känns jättekonstig och gör typ ont i ögonen, asudda.

Vart kvar på jobbet tills typ 21:30 igår å pratade med Mark i telefonen, han hade en massa att säga.
Idag har det rullat på som vanligt, jag tror jag har hunnit med det jag ska göra.
Imorgon ska jag in på morgonen på ett möte sen e jag ledig hela helgen. :) Å jag ska njuta, försöka göra det JAG vill och bara ha det bra och äta god mat. Det ska bli en ta-hand-om-mig-helg :)

Nu ska jag jobba vidare och heja på kunderna lite när dom kör gokart :)

Och förresten, Funny people va inte så bra som jag trodde men den fick mig på bättre humör :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar