Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 17 april 2010

@ work again

Sitter här med min skål med gröt... Å när Tony såg den sa han : Meeen, skam på din ko!
Vilket jag fått förklarat för mig förut att det är tydligen en förolämpning på typ finska eller nått.. :P

Igår hände de inte alls mycket, jobbade, handlade kom hem, åkte å handlade igen. Blev 2 små flaskor nagellack rikare :D

Verkar bli en relativt lugn dag på jobbet idag, för att vara lördag.
Många flyttade bokningar pga vulkanutbrottet då folk är fast på olika ställen, en svensexa flyttade sin bokning för att han som skulle gifta satt fast i London, lagom skojj.. :/

Hade ett lååångt telefonsamtal igår med min älskade millan, www.mittimilla.se , saknar henne sååå mycket och speciellt nu när sommaren är påväg, alla utedagarn med barnen eller bara sitta ute å dricka kaffe och sola, allt tok bara hon å jag kan hitta på å allt mys. Som sagt tidigare, en klippa i mitt liv!

Nu ska jag återgå till gröten och kolla igenom min "att göra-lista".

Å jag vet att jag måste skriva hemifrån nångång oxå så det kommer lite bilder :P

Pussåkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar