Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 20 april 2010

hemma igen

Varje gång jag hamnar bakom en polisbil får jag en otrolig lust att bara växla ner, trampa gasen i botten och åka förbi och bara fortsätta, trots att jag vet att jag aldrig skulle klara av att köra ifrån dom med mina skitbilar. men det är samma sak varje gång. jag kanske e konstig men så e det.

Har varit hos emelie mesta dels utav dagen idag. lekt med Bobby å så. Babysim va jag oxå med på, badade dock inte utan va mest åskådare.

Dammsög här hemma och plockade ihop har jag gjort å nu när jag kom hem dammsög jag hallen. Dutti jag, fastän jag e trött som en sill å irriterad på.. nått.. jag har ingen aning om vad jag e irriterad på, jag är bara arg. Bitterfitta e jag just nu. suck, asdrygt.

Nu ska jag kasta mig i duschen, sen ska jag laga mat å gå å lägga mig. Tänkte kolla på Funny People, det kanske får mig på bättre humör.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar