Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 12 april 2010

Jobba igen

Jepp, idag va de jobba som gällde...
Spenderade morgonen med att städa, plocka ihop och städa undan... tyckte de liiite väääl stökigt på jobbet.. Men jag kanske bara e för pendant, va fan vet jag...
Annars en ganska lugn dag med tanke på kunder och telefonsamtal, men de gör inget. har haft ganska mycket att tänka på ändå.

Igår sken solen, de va najs :)
va ute på gården en stund, städade massor och plockade ihop hemma.
Lagade mat, inte fisk då pga sonny, utan kyckling.. som senare kom fram att sonny inte äter de heller.. typiskt. Men jag å thomas tyckte iaf att de va smaskens :)
Hyrde film på kvällen. All about steve, lagom udda film å sjukt udda med en blond sandra bullock, men hon hade iaf en snygg frisyr. Funderar på att skaffa mig sådan :P

imorgon e de jobba igen, men ons-tors e jag ledig. ska försöka fånga lite sol med Jenny då. :D *me like


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar