Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 24 april 2010

Lördag

Hade möte igår på morgonen, sen åkte jag å thomas ut till bilfirman å visade upp fiaten, eftersom mark har krockat den å haft sönder ena backspegeln.
Sen åkte vi å hämtade nya firmabilen å shiiit va stor den va. :P
Käkade middag på Brasseriet i Liljeholmskajen, AS-gott! jag åt grillad röding och thomas åt entrecôte, godast maten jag ätit på länge!
Sen jobbade jag å Cissi tillsammans igår, gick igenom en massa saker, hjälptes åt att svara i telefonen osv. Jätteskönt att vara två där, å skönt att ha någon att prata med, förutom Tony då :P

Hade faktiskt en väldigt bra dag igår, skrattade mycket å va allmänt glad hela dagen :)

Idag skiner solen, så jag har precis duschat, jätteintressant jag vet, så nu ska jag gå ut i solen å njuta lite med min man :)

Puss*

Bjussar på en bild på mig :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar