Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 11 oktober 2010

äntligen millan

idag fick jag en liten dos Millan. Skulle behöva en större dos, plus en dos Memlus och en dos Jenny. Känns som jag har dissat alla denna helgen, men det har varit sjuuukt skönt att få vara ledig en helg och spendera den med Thomas :)

Huset vi kollade på var ruttet, som väntat, men tomten har sån potential att de gör ont i mig. :) Jag ser allt framför mig, fantastiskt.
Ska dit igen på Onsdag och träffa ägaren. :)

Efter att ha åkt runt och kollat på hus, samt tagit jordens omväg igenom en massa småbyar kom vi hem en sväng, letade efter bilnycklarna till valpen, som thomas lyckats tappa bort, drog vi till Media Markt å köpte nå display skydd till thomas telefon.
Käkade middag på O´learys, ren impuls, helt underbart, fantastiskt god mat, och mycket mat. :) Black Angus Entrecote, Utskuren biff, klyftpotatis, pommes, vitlöksbröd, nachochips, mozzarella sticks, chilicheese, guacemole(?) gräddfil, nachosås, bearnaise, blue cheese dressing, side salad, coleslaw m.m m.m m.m.
Jepp vi lyxade till det rejält :)
Efter maten tänkte vi spela biljard, men det blev inte så. Åkte till John istället, spelade lite wii. Sen vart de grogg, hälsa på Johanna, drinkar, ojojoj, nått svagt minne av poliser och någon som bråkade, sedan en taxi och sen är allt svart. Jo, ett svagt minne av en trött Johanna i johns säng.
Sedan vaknade jag upp i våningssängen bredvid thomas hemma hos John. Lagom trött å förvirrad.
Kändes asjobbigt att inte komma ihåg allt vad som hänt dagen innan, vet ju inte ens om den sista taxin jag kom ihåg var den som tog oss hem, men jag tror det. Verkar så när jag kollat kontot... :/
Idag har jag jobbat hela dagen, thomas och mark har haft intervjuer och jag har fixat med annat. Känns som att hela gänget var på jobbet idag.
Api kom in med Tony, Eliott och hans pappa, Mark, Thomas, jag, Henke å millan kom dit åsså Frida. Fullt hus på jobbet. Men sånt e skoj.
Har även fått en massa filmer av Api, så nu slipper vi hyra filmer hela tiden. Så smidigt när man kan stoppa ett usb-minne direkt i tv;n så man slipper den där tjernobyl-lådan till ps2. Låter som de stormar i den.

Känns inte som jag uppdaterat på hundra år, därför blev detta inlägg jättelångt. Å till råga på det så är det måndag;
- Jag har min Thomas, aa jag vet, det är något jag e glad över varje måndag. Men så e de :)
- Att jag inte rökt sedan jag blev sjukt.
- Jag är piggare nu, gladare.
- jag har mina vänner.
- min far ringde idag å de gjorde mig på bra humör, han hade tydligen lyckats bli lika full som jag, så då kändes det inte lika illa. Min annars så ordentliga far :)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen å kolla lite på tv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar