Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 9 oktober 2010

kolla på hus

Ledig helg med min karl :) Finally!

Jobbade ju i torsdags, märks på bloggen att jag börjat jobba. Inte lika många inlägg.

I torsdags började vi ju som sagt tidigare, fick sjukt mycket gjort då med. Åkte även in och jobbade igår, valet var att sitta hemma och rulla tummarna medans alla, å då menar jag alla, jobba eller åka in på jobbet jag med, göra lite nytta och få ihop lite mera timmar, då jag varit sjuk.
Var i västberga och fixade, åkte iväg och handlade lite till jobbet. Sen vidare till frihamnen och snackade med grabbarna där.
På kvällen hyrde vi en film å köpte chips å dipp å hade myskväll :)
Kollade på Familjen Jones;


Lagom udda film sådär. Men helt okej, och man fick skratta.

Min Thomas har äntligen skaffat sig en ny mobil oxå, så nu kanske han slutar gnälla när han kan göra sig av med den där gamla nokian. Han är numera förvirrad iphone ägare. :P

Nu ska jag klämma i mig det sista av frukosten, sen åka ut till Kagghamra och kolla på ett hus :)
Hörs senare! Tjing Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar