Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 16 oktober 2010

trodde ni ja...

haha, trodde jag ja. Att jag skulle vara dålig å inte uppdatera bara för att jag jobbar, så lätt slipper ni inte mig :P
Kom hem sent från jobbet, tvättade ansiktet, ska bli bättre på de igen nu efter att jag å millan diskuterat ansiktsbehandlingar :P Har ätit kvällsmat, stekta champinjansisar, scrambled ägg, te å macka :)

Jobbade med Api idag, trevligt som vanligt. Han är en udda, inte alls så lite thailändare. :P
Har städat typ hela dagen på jobbet så inget intressant har hänt där som jag kan berätta förutom den lilla damen som aldrig svarar i telefonen när jag ringer henne.

Har fått in resten av betalningarna för det jag sålt på tradera så jag ska kolla om Thomas kan skicka iväg resterande imorgon. Har iaf redan fått bra omdöme från en tjej, så nu jag jag bara 10 positiva omdömen kvar innan jag får en ny stjärna med annan färg, vilken färg kommer jag inte ihåg :P

Till veckan ska jag åka med resterande till Erikshjälpen eller någon annan loppis som kan sälja det å göra något vettigt med pengarna. Funderar även på att rensa kläderna igen, så vissa saker hamnar på loppis och resten kan jag lämna i en uff-container.

Dricka ur mitt te nu sen sova. Innan klockan blir mera. Va trött som ett monster imorse, eftersom jag inte somnade förens typ halv 4 inatt.

Konichiwa Bitches

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar