Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 13 oktober 2010

en planerad dag.

Hade som sagt mysfrukost med Millan imorse, efter att jag paketerat alla kläder jag precis sålt på tradera, ska posta dem imorgon. :)
Millan hade laddat upp med räkor och grejer så vi kunde äta räkmacka till frulle :)

Vi passade även på att ta en promenad ner till centrum och strosade runt lite inne på minimala matxtra. På vägen dit såg jag en skylt så jag höll på att vika mig dubbel av skratt :P


Mamma Stormtrooper är ute på promenad med sin son :P

Va även och kollade på huset med ägaren, så vi ska väl sätta oss ner någon dag och räkna på vad det kommer att kosta med renovering och allt, plus att vi funderar på att ta dit en typ saneringsfirma så får de gå igenom huset och kolla så det inte e nå skit där, med tanke på att det är ett gammalt hus.

Sedan har det inte hänt så mycket mer idag, ätit, kollat på film, tagit de lugnt. Höll på att somna vid 22.
Å nu ska jag försöka sova för natten.

Natti Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar