Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 3 oktober 2010

Hemmaaaaa

Inatt shoppade jag kläder, spenderade pengar på baslinnen å en klänning på H&M.
Det känns normalt att shoppa mitt i natten när man inte kan sova, såg klänningen i en reklam på tv, tänkte "den där vill jag ha" åsså beställde jag den, impulsshoppa mitt i natten. Internet är ondskan :P

Den ser lite skrynklig ut här, men förhoppningsvis är den inte så irl, det som inte ut som det i reklamen iaf :P
Har även vunnit ett par skor på tradera oxå.
I like them alot! :)
Hoppas bara dom e varma å sköna oxå :P

Tror ärligt talat att jag handlat nog med klänningar och skor nu, har flera klänningar jag fortfarande inte använt, plus en massa skor som jag inte heller använt än. Fy på mig. :P
Klänning och sko stopp för moi!

Har även vunnit en annan sak på tradera idag :P Hahahaha
Det var faktiskt Thomas som ville ha den :P Han ska tydligen dra den bakom fyrhjulingen, en sån här "-är bra att ha"

Nu ska jag ta mig ännu en kopp the och krypa ner under täcket och värma mina fötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar