Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 29 oktober 2010

massor händer och jag är bara trött

aaa, precis som ovan, bara trött.

Har jobbat ända sen jag kom hem från dalarna. Så jag är lagom trött, önskar mig en sovmorgon, en riktig sovmorgon å lite tid att göra det jag vill.. Men det verkar vara svårt.
Detta är iaf mitt inlägg numero tvåhundra. Det firar vi med lite bilder;
 Vann 500g krossade tomater i ica lotteriet. :P
 Bowlade när vi var i dalarna
 mera bowling
 bowla
 Thomas
 standard malungfylla, åka lite bil.
 Lisa va full, men söt :P
 tummen upp för våra krossade tomater
 thomas lagade awesome wok en dag :)
 "våffeljärnet"
 en hel hög med katter hemma hos mams.
 Fick ett nytt spel av Thomas :D yäy.

Idag är det meningen att vi ska åka till karlstad, men än så länge är vi hemma. Jag sitter här å en vrålhungrig å Thomas sover. Powernap eller nått, jag vet inte. Han va då iaf på dåligt humör när han kom hem från jobbet, så låt gå.
Jag tänkte kasta mig i duschen nu sen får vi se vad som händer. Orkar inte tänka just nu.
Tjing Tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar