Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 3 oktober 2010

jobbar idag igen.

Min förkylning är tvärtom... tror jag.
Man brukar ju vara förkyld ibland när man vaknar, man snyter sig och håller på.
När jag vaknar på morgonen är jag helt ren i näsan, kan andas normalt. Är bara hes. Men sen när jag klivit upp, varit vaken en stund bryter helvetet loss.
Idag är värre än igår och i förrgår, idag är ingen rolig dag. Låter verkligen som jag ska hosta lungorna ur mig, samt att jag snyter mig hela tiden. Vilket jag inte behövt göra på två dar innan.
Slutsatsen av detta är att min förkylning tagit omtag, vilket kan bero på att jag jobbat. Att jag inte fått tagit det lugnt.
Pratade nyss med Mams oxå så hon sa att man kan bli lite grinigare/mer lättretad och trött av pencillinet oxå.

Nu ska jag ta mig en kopp the till och försöka göra något.

1 kommentar:

  1. Jag har fortfarande inte blivit sjuk! öhm, skumt.. Men snart skiter jag i att du är ett monster, jag ska träffa dig snart iaf! :D

    SvaraRadera