Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 4 oktober 2010

minnen från förr



Fievel, kollade på detta mycket, väldigt mycket när jag var yngre. Underbart :) så himla toksöta :)
Just detta är från Resan Till America.

"Never say never what ever you do, never say never my friend.
If you belive that your dreams will come true, they´ll come true in the end."

Om man skjuter allt det med minnen till sidan å tittat på nuläget, så börjar mitt tålamod ta slut.
Både på boende situationen, på jobbet, aaa med allt. Är riktigt jävla less på det mesta.
Men det är ju måndag oxå, så idag ska vi vara tacksamma.

Men idag är jag inte glad, inte tacksam. Idag är jag irriterad så därför skiter jag i måndagslistan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar