Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 2 oktober 2010

jobb + sjuk = sjuuukt jobbig

Nej, det är inte alls skojj. Inte ens lite, inte ens i närheten... Fy fan, hostat, snörvlat, feber, gnälliga kunder åsså med en stubin lika lång som en råttpenis. :(

Och det har verkligen bara varit idioter som ringt idag, och det är inte bara jag som tycker det, även andra inblandade som svarat i telefon idag har sagt samma sak.
Denna dagen har officiellt varit idiot-lördagen.

Maten stod iaf på bordet idag när jag kom hem, vilken var sjukt najs. Och maten var goood. Plus att det går en bra film på tv å Thomas hade köpt godis, choklad. vilket jag längtat efter i flera dar.
Blodblåsan jag fick i munnen igår har försvunnit oxå.
Märks det att jag försöker tänka positivt.. mmm :) Dutti jag.

Å inte har jag rökt sedan i förra lördagen heller. Riktigt nöjd över mig själv, men jag kan fortfarande inte riktigt bestämma mig för om jag ska sluta eller inte. Är inte helt säker på att jag vill sluta. Märks väl hur jag ska göra.
När jag väl börjar träna så kommer det ju att kännas mera som att jag inte ska röka, det känns så bortkastat att röka när man tränar.
Har faktiskt inte heller druckit kaffe sedan jag jobbade sist, vilket är torsdag förra veckan.
saknar det inte ens, pimplar the som en idiot istället :P

Nu ska jag pussa å dryga mig på Thomas, myyys <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar