Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 13 oktober 2010

mittinatten

som vanligt är jag vaken mitt i natten, klockan är nu 00:46 å jag sitter med en kopp te och har precis klämt i mig två micromackor med, enligt thomas, gammal ost på... märks väl om jag blir dålig då... jag brukar bli dålig av micromackor så jag märker väl ingen skillnad :P

jobbat idag med, har gått bra, men varit på lite sisådär dåligt humör.

Imorgon är det som sagt inbokat en tur till huset/tomten vi vill ha och ta ett snack med ägaren.
Men innan det blir det frukostdejt-mys med Millan :)
Sedan vidare till Memlan för lite mys där med.
Känns underbart att ha något planerat på sina lediga dagar, känns bättre. Känns som man får mera kvalitet på det lediga än att bara vara hemma. Eller typ tvätta, städa å slappa som vanligt.

Måste även ringa frissan och boka tid åt mig å millan, skulle ha gjort det för länge sen egentligen, men minnet e ju som det är.

Nu ska jag ta å krypa ner bredvid min älskling :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar