Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 7 oktober 2010

jobbar å jobbar

Känns som jag utträttat en miljon saker på jobbet idag. Å det känns skönt. Har även tagit med mig jobbet hem idag och precis avklarat det, vilket oxå känns skönt. slipper jag tänka på det imorgon.
Jag å Thomas ska åka in å börja 09:00 imorgon, nån skulle tydligen komma och kolla på ventilationen eller nått så vi måste vara där tidigare. Men då har jag tid att sätta mig med alla fakturor i lugn och ro, eller göra månadsavslutet till revisorn innan han börjar skrika om att han skulle haft det igår :P

Har firat en lyckad dag på jobbet med ett par glas cosmopolitan i mina fina rosa-flamingo-cocktail-glas :)
Idag är jag tacksam, så det räcker till många måndagar.
jag är så tacksam för Thomas att jag tror jag spricker, honom klarar jag mig inte utan.
Han har varit min sambo i 5 år å vi har känt varann flera år längre än det. Utan honom skulle livet kännas konstigt, jag skulle få lov att börja om från början. Försöka lista ut vem Maria är utan Thomas, för i mina ögon är det vi 2, vi är 1 tillsammans. Vi är en familj. Vi håller ihop, vi klarar oss.

Nu ska jag försöka sova.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar